wtorek, 12 marca 2013

Przegląd ofert internetowych sklepów- I

Witam kochani ! To mój kolejny dzień słodkiego lenistwa (wolne od zajęć ) niestety w czwartek będę musiała znowu wrócić do szkoły :c Póki co mam dla was kilka ciekawych propozycji  z popularnych sieciówek



Koszula House - 80,90 zł

Wzór kwiatowy jest idealny na nadchodzący sezon, sama koszula jest przyznam urocza, fajne połączenie kolorystyczne, fajny krój ja jestem jak najbardziej na tak :)



Buty- House 53,90 zł

Przyznam, że te butki w pewien sposób mnie urzekły. Jutro wybieram się na zakupy, więc może się za nimi zakręcę :) Świetne połączenie elementów a' la skóra i modnego kwiatowego wzoru. Całość jak najbardziej nadaje się do wiosennych stylizacji zarówno spódnic, sukienek jak i spodni. Co o nich sądzicie ?


Stweter- Bershka 119 zł

Bershka już od wielu lat jest jedną z moich ulubionych sieciówek zaraz obok H&M. Są moim guru szczególnie jeżeli chodzi o sukienki i dodatki. Jednak w głowie siedział mi pomysł na kilka stylizacji do których ten sweterek idealnie by pasował. Jest ze 100% bawełny, świetny w dotyku, sprawdzi się super na nieco chłodniejsze dni.

Kamizelka- Bershka 159 zł

Jak najbardziej na tak, jednak tutaj przeraża mnie trochę cena albo spróbuje upolować na wyprzedaży, albo upoluje na lumpie kurtkę jeansową i sama przerobie :)


Asymetryczna Koszula- Bershka 55,90 zł/44,90 zł

Dostępne są również inne warianty kolorystyczne. Ciuszek dobry do wielu stylizacji zarówno tych grzeczniejszych jak i tych z pazurem. 

I na koniec mój dzisiejszy faworyt - Buty Bershka- 299zł




Buty mają sportowy krój, koturne (7,5 cm) i są po prostu cudowne. Idealne do wszystkiego. Dostępne również w kolorze kremowym, jednak jak dla mnie czarne są o wiele lepsze. Cena może nie jest zbyt przystępna, ale zawsze pozostaje poczekać do wyprzedaży. Dodatkowo ćwieki to kolejny "must have" w nadchodzącym sezonie. Wielki wielki plus na prawdę !


Wszystkie przedstawione przeze mnie produkty do kupienia w e-sklepach :

http://www.bershka.com
http://www.sklep.house.pl

(Zdjęcia również poprane z powyżej podanych stron)













1 komentarze:

Katrin pisze...

dziekuje bardzo!!
:))
niestety jednak nie widze Cie w moich obserwatorach:(

Prześlij komentarz