niedziela, 10 marca 2013

Powitanie/ Recenzja Masła do Ciała od Perfecty

Witam Was kochani na moim blogu ! :)

Mam przyjemność przywitać Was w mojej pierwszej notce na blogu modowo-urodowym, który zamierzam prowadzić. W pierwszej kolejności chciałabym się przedstawić, występuję pod nickiem Shea, mam 17 lat pochodzę z Warszawy. Od jakiegoś czasu interesuję się modą, makijażem oraz ogólnie zdrowym trybem życia. Na tym blogu chciałabym się z wami dzielić moimi spostrzeżeniami na temat niektórych trendów, kosmetyków oraz ogólnie pokazać Wam cząstkę mojego życia. Łapcie pierwszą recenzje :


Masło do Ciała Perfecta SPA

Czekoladowo-kokosowa ujędrniająca rozkosz dla ciała



Jestem zachwycona tym produktem, stosuję go od około 2 miesięcy, ma świetną konsystencje, super się wchłania i świetnie pachnie. Połączenie czekolady i kokosa daje nam przyjemną świeżość i piękny zapach na  skórze. Masełko jest puszyste i kremowe, a nie lejące jak większość tego typu kosmetyków oferowanych na rynku. Cena też bardzo przystępna w Rossmanie jest to około 20-25 zł (nie pamiętam dokładnie).
Produkt jest wydajny (opakowanie zawiera 225 ml- mi spokojnie wystarcza na miesiąc codziennego użytkowania).
Olejek kokosowy ma świetne działanie nie tylko dla naszej skóry, ale również dla włosów. Powiem szczerze potrafi zdziałać cuda użytkowanie go na włosach sprawiło, że skusiłam się, aby wybrać masło do ciała z jego dodatkiem. Nie uczula i jak już wspomniałam wyżej ma świetny zapach co w połączeniu z czekoladą sprawia, że chciało by się go spróbować :) Dla osób, które jednak nie przepadają za kokosem lub czekoladą Perfecta przygotowała dość sporą paletę połączeń składowych, jednak każde spełnia inną funkcję.U mnie wielki plus ! Polecam !

Chwilowy brak aparatu zmusił mnie do wykorzystania zdjęcia z sieci :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz